Kurumsal

Garanti Şartları

A+ A-

Garanti Süreleri Nelerdir ?

n2m.com.tr bünyesinde bulunan tüm ürünler, kendi markanın üreticisi yada distribütör firma garantisi altındadır. Örn.;  Samsung 3+4, Profilo 3+4 yıl , Uğur 3+4 gibi.

Satın aldığım ürünlerin garantisi var mı?

Evet sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım klavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. N2M A.Ş’nin  tamir, bakım, onarım hizmeti ve yetkisi yoktur.

Sitenizden Satınaldığım ürün bozuldu ne yapmalıyım?

Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Tüketicinin Korunması Hakkındaki kanunun 4. maddesinde tarif edilen ayıplı mal kapsamına giren ürünler 1-1 değişim edilebilir veya ilk bir ay içerisinde iade edilebilir. Arızalı ürününüzü fatura fotokopisi ve/veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.Satın aldığınız ürünün size en yakın servis noktasını bilmiyorsanız,info@n2m.com.tr adresine mail atarak öğrenebilirsiniz.

Bazı yetkili servisler kargo ile de ürün kabul edebilmekte ya da doğrudan sizden ürünü aldırtabilmektedirler. Lütfen bu yönde hizmetleri olup olmadığını sorunuz. Örneğin, Casper Bilgisayar, ürününüz bozulduğu taktirde size en yakın Ekspress Kargo şubesini aramanız durumunda herhangi bir ücret vermeden bilgisayarı evinizden aldırıp gene tamir olduktan sonra ücretsiz şekilde evinize teslim etmektedir.Seri numarası olan ürünlerde yetkili servisler ürünün seri numarasından garanti kapsamını kolaylıkla bulabilmekte ve onarım işlemlerine başlayabilmektedir.  

Ürünü kargodan teslim alırken ürünün ambalajında deformasyon olduğunu gördüm ne yapmalıyım?

N2M AŞ’nin gönderileri elinize ulaştığında lütfen ürünün ambalajını v.b. kontrol ediniz. Gönderdiğimiz ürünler için kargo firmasına ayrıca nakliye sigortası ödemekteyiz. Bu nedenle ürününüz taşıma esnasında kırılırsa veya bozulursa bunu kargo firması karşılar. Bunun için muhakkak ürünü teslim almadan önce kargo firmasına tutanak tutturmanız gerekmektedir. Eğer tutanak tutturmazsanız hiçbirşey talep edemezsiniz. Bununla alakalı aksaklıklar olduğunda direkt olarak 0 262 527 13 24 nolu telefonla irtibata geçebilirsiniz.

TEKNİK SERVİSLER

Marka

Müşteri Hizmetleri

Samsung

444 77 11

Simfer

0850 201 03 52

Uğur

4448487

Profilo

444 77 66

AEG

0 850 250 35 89

Franke

0 262 644 6595

Silverline

444 4 758

Dominox

0 262 644 6595

Vento

444 0 493

Oscar

0850 201 03 52

Telefunken

0850 222 4123